הכירו את ה-King: אוטובוס קינג לונג

קינג לונג הסינית הצליחה להפוך תוך פרק זמן קצר, לאחת מבין יצרניות האוטובוסים הגדולות בתחומה. מהם מאפיין את האוטובוסים שלה והיכן ניתן לראות אותם בישראל?

אוטובוס מרצדס
כלמוביל הובלה והיסעים, מציעה את הדגמים המובילים מבית קינג לונג בהתאמה לכמות הנוסעים ולצורכי הנהג.

נהגים, ארגונים וחברות הזקוקים לאוטובוס, מגיעים עם רשימת דרישות ארוכה הנוגעת לאבזור ולעיצוב, לסביבת הנוסעים, לתא המטען וכמובן גם לבטיחות. אוטובוסים צריכים לענות על מגוון צרכים בעת ובעונה אחת, ולא תמיד קל למצוא את הבחירה המתאימה. על האתגר הזה בדיוק, עונה אוטובוס קינג לונג.

קינג לונג היא יצרנית סינית שפועלת בתחום קצת יותר משלושה עשורים, תקופה לא ארוכה בהשוואה ליצרניות אחרות. ולכן העובדה שהצליחה להפוך ליצרנית מובילה וידועה, היא ללא ספק הישג ראוי לציון. אוטובוס קינג לונג נחשב כיום בעיני יודעי דבר לבחירה מתקדמת, נוחה ואיכותית, ואפשר למצוא אותו על הכבישים בעשרות מדינות. קינג לונג מייצרת אוטובוסים למגוון צרכים, החל מנסיעות עירוניות, דרך אוטובוסים למטרות תיירות ועד לאוטובוסים מפרקיים. 

אילו דגמי אוטובוס קינג לונג אפשר למצוא בישראל?

כלמוביל הובלה והיסעים, מציעה מספר דגמים מובילים מבית קינג לונג בהתאמה לכמות הנוסעים ולצורכי הנהג. כך שאם אתם מתעניינים בקניית אוטובוס קינג לונג, תוכלו למצוא מגוון פתרונות שיתאימו בדיוק להעדפותיכם. 

מידיבוס קינג לונג C10 – מידיבוס מרווח ומתקדם, המותאם ל-39 נוסעים, נהג ומדריך. ניתן להזמנה גם בגרסה המיועדת ל-35 נוסעים, כמו גם דגם נגיש ל-37 מושבים ואפשרות הסעה של מספר כסאות גלגלים. כל נוסע יכול ליהנות מחיבור USB, ואילו סביבת הנהג מגיעה עם מסך מגע צבעוני, תוכנת ניווט Waze ועוד.

קינג לונג C12 – פתרון מוביל למי שמחפש אוטובוס קינג לונג גדול יותר, המותאם לכמות של 55 נוסעים, נהג ומדריך. נוסף למאפיינים הקודמים, האוטובוס הזה כולל גם זוג מסכי LCD לטובת הנוסעים, כספת לנהג ומגוון יתרונות נוספים. בהיבט הטכני, הוא מגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע קאמינס שנפחו 8.9 ליטר.

קינג C13 – אוטובוס קינג לונג המיועד ל-59 נוסעים, נהג ומדריך, מדובר באוטובוס תיירותי גדול, נוח ומפנק, עם כל היתרונות שהופכים אותו לקינג על הכביש.

אוטובוס צהוב
קינג לונג היא אחת מהיצרניות המצליחות ביותר בתחום האוטובוסים הגדולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *