נהג מונית חדש? כך תבחר מונית חדשה

בחנתם כבר כמה מוניות חדשות ולא הצלחתם לקבל החלטה? עם הטיפים הבאים תוכלו לעלות על הכביש כמו שצריך, כבר מהרגע הראשון

בחירה נכונה במונית חדשה, היא בעלת השפעה מכרעת על חוויית הנהיגה הכוללת – של הנהג עצמו ושל הנוסעים כאחד. השקעה ברכישת מוניות חדשות יכולה לתרום לתחושה של הנהג, לסייע לנסיעה בטוחה יותר וכמובן גם להתבטא בפחות זמן מבוזבז במוסך. אבל איך בוחרים נכון? שאלת הרכישה הנכונה מתחלקת באופן כללי לשני חלקים. איזו מונית לרכוש, והיכן לבצע את הרכישה. אלה הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון:

קניית מונית
נהג מונית חדש? כך תבחר מונית חדשה

איזו מונית לבחור?

רכישת מונית היא כמובן תוצר של מסגרת תקציבית מחד ואיכות נדרשת מאידך. צריך לזכור שלהבדיל מנהגים פרטיים שעשויים להסתפק ברכב שלהם לנסיעות קצרות בלבד, כשמדובר בנהגי מונית המצב שונה. הרכב הנדרש צריך להתמודד עם אתגרים ללא הפסקה, ולמרות שתמצאו בשוק לא מעט סוגי רכבים – במקומות הראשונים מככבים לרוב אותם המותגים. אלה שמשדרים אמינות, בטיחות ויכולת לשרוד על הכביש לאורך זמן. זאת כמובן בתוספת לעלות שלהם, שמחזירה את עצמה לאורך זמן.

בין המותגים הללו תמצאו בדרך כלל מוניות מרצדס וקיה, וכמו כן גם סקודה, רנו, טויוטה וסיטרואן. מה שאומר שגם אם לכל נהג טיפים שונים אודות האופן המומלץ להגיע מנקודה לנקודה, ישנם תחומים שבהם ניתן למצוא הסכמה יחסית גורפת. 

איפה רוכשים את המונית הבאה?

מוניות חדשות הן ללא ספק השקעה משמעותית, בין אם מדברים על מרצדס, טויוטה או רנו, ולכן חשוב לרכוש אותן בסוכנות אמינה ומקצועית. בשלב הראשון, שוחחו עם נהגי מונית שכבר מגיעים עם ניסיון על הכביש, וקראו חוות דעת אודות הסוכנות ברשת. 

בנוסף, ודאו אילו מסלולי תשלומים מוצעים לכם. בחירה של מוניות מרצדס למכירה בכלמוביל טרייד אין למשל, תאפשר לכם למכור את הרכב שלכם במחיר אטרקטיבי וליהנות ממונית מרצדס חדשה תוך תשלום על ההפרש בלבד. בין דגמי מרצדס המובילים יחכו לכם מרצדס סי קלאס כמו כן גם c class מוניות חדשות. שני הדגמים הללו קובעים סטנדרט איכות מקסימלי, הן בהיבטי בטיחות והן בהיבטי נוחות, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת על נהגי מוניות רבים. 

במרצדס  E Class 350תוכלו ליהנות ממונית עם מנוע טורבו דיזל בשתי רמות הספק ותיבת הילוכים מתקדמת, לצד עיצוב פנים מפנק וריפוד עור, כרית לברכיים שעוזרת לנסוע בנוחות במשך שעות ארוכות, מראות צד חשמליות ומחוממות עם מאותתים אינטגרליים, חלון גג חשמלי וכל מה שנחוץ כדי ליהנות מכל נסיעה מחדש. 

אל תשכחו להתעניין בתנאי האחריות המוצעים לכם, ובדקו גם מה קורה במקרה של תקלה. המעמד של רכישת רכב חדש הוא מרגש ומשמח, אך חשוב לא לתת לעובדה הזו לגרום לכם לדלג על הפרטים החשובים.

מונית חדשה- טיפים לקניית מונית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *