ההיסטוריה הישראלית של חברת מרצדס

חברת מרצדס החלה את דרכה עוד בשלהי המאה ה-19. כבר מתחילת הדרך, רכבי מרצדס היו ידועים מאוד באיכות המוצר שלהם ואיכות שירות המוסכים שלהם.

רכבי מרצדס צעדו תמיד בראש רשימת חברות המכוניות היוקרתיות והטובות ביותר, מהמאה ה-19 ועד היום. האיכות של רכבי המרצדס בכלל אינה נמדדת בפרמטרים איכותיים של מכוניות אחרות בשוק הרכבים. כולם יודעים כי רכבי מרצדס מביאים תמיד את החדשנות בפן העיצובי, בפן הטכנולוגי ובהנדסת האנוש במתקדמת. לא לחינם זוכה חברת מרצדס לפרסום רב ושמה הולך לפניה, כך כשנשאל כל אדם בעולם המערבי מה רכבי מרצדס משדרים לו, הוא בוודאות יגיד את שלוש הדברים שהחברה דוגלת בהם – יוקרה, אמינות וקידמה.

מרצדס glc
מרצדס GLC

אהדת מרצדס בקרב הישראלים

בימינו חברת מרצדס מתהדרת במגוון דגמים איכותיים, אשר מובילים בכל קטגוריה בהם הם נמצאים. דגמיה של החברה מאופיינים באות המובילה אותם, ולפי הם נקראים. תחילה כמובן יש את ה – A, זוהי מכונית a-class אשר הינה מכונית קומפקטית מאוד, אשר מתאימה למשפחות קטנות ומהווה את האופציה הטובה ביותר עבור אלו שרוצים להתפנק בעיר סואנת. ה-a-class היא מכונית פנטסטית וייחודית אשר תעמוד בכל מכשול או תוואי כביש, ויחד עם זאת תתיר רושם עדכני, צעיר ויוקרתי. לאחריה ברכבי המרצדס ניצבת מכונית ה b-class , מכונית זו היא לא מהמכוניות המפורסמות ביותר מבין רכבי המרצדס, אך גם היא מובילה בקטגוריה אליה היא שייכת. זהו למעשה מיני-וואן, אשר מתאים גם הוא למשפחות קטנות בעיר או בכפר, עם זאת לא הרבה מאנשים בעולם אוהבים לקנות מיני וואן מסוג זה. ולאחר דם זה, מגיע הדגם שכולם מזהים אותו, זהו אחד מרכבי המרצדס המפורסמים ביותר והוא מהווה את רכב הפנאי המוביל ביותר בעולם – זהו כמובן ה C-Class.

מרצדס בנז
מרצדס – מותג העל של רכבי היוקרה


רכב זה הוא אכן הדוגמא של רכבי מרצדס. מכונית זו מהווה את כל מה שחברת מרצדס רצו להכניס ברכבים שלהם, תוך כדי התאמה לאוכלוסייה צעירה ותג מחיר לא גבוה במיוחד. את הC-class מגדירים חברת מרצדס כרכב משפחתי יוקרתי, אך אל לנו לטעות, זהו רכב מהיר, מודרני, וצעיר מאוד. ניתן להזמינו גם כרכב קופה, שמלהיב את הלקוחות הצעירים. יש עוד מגוון רחב של רכבי מרצדס שלא הזכרנו פה, אך את האחרונה אנו מחויבים להזכיר, זוהי המכונית היוקרתי ביותר של החברה, ומהווה את מכונית הדגל של החברה. זוהי מכונת ה – S-Class. רכב זה של החברה מוגדר על ידה כרכב סלון פאר, ולמעשה טומן בחובו את כל החידושים שיש לחברת מרצדס להציע. כפי שאמרנו, חברת מרצדס מהווה את החדשנות של עולם הרכב, ואם אתם מעוניינים לראות מה יוטמע ברכבים בעוד 10 שנים, תוכלו למצוא זאת ברכבי ה – S  היוקרתיים. רכב הסלון הזה הוא כמון מהמובילים של רכבי מרצדס, ומהווה את אחד הרכבים היוקרתיים ביותר בעולם. ושאנו מדברים על יוקרה אנו מדברים על נסיכים, ראשי ממשלות חשובות ואילי הון שנוסעים עם רכב זה בדיוק.

חברת מרצדס היא אכן אחת מחברות הענק בעולם, ואנו נהנים בכל שנה או שנתיים להוצאה לאור של עוד רכב ממותג יוקרתי זה, שיצטרף למשפחת רכבי מרצדס.
חברת כלמוביל בישראל מפעילה את מרכזי השירות וסוכנות מרצדס באופן הדומה לשירות המוסכים העולמי של החברה. במידה ואתם מעוניינים בפרטים אתם מזמנים להיכנס לאתר החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *